fredag 11. mai 2012

Mr. Peter Wong - scam

Got this in my mail a few days ago (in Norwegian):

Kvitter


Jeg har en gjensidig forretning forslaget av gjensidig interesse å dele med dere;
det innebærer overføring av en stor sum penger. Jeg fikk referanse i
mitt søk etter noen som passer min foreslåtte virksomheten forholdet. dersom
du er interessert i å jobbe med meg kontakte meg via min
privat e-post (wong.peter@yahoo.cn) for ytterligere detaljer
Første din reaksjon på dette brevet vil bli verdsatt.


Best Regard,
Mr.Peter Wong
Epost: wong.peter@yahoo.cn


I responded "Mr. Peter Wong". I asked him what his interesting business proposal was about. Well, long story short, I am $123.000.000 richer today.

No, he didn't reply me. There are many emails like this. I'm not sure if they work for those who sends them out. I guess that if you're smart enough to google these names, you're smart enough not to get involved. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Comments containing links unrelated to this blog post will not be approved and will never show on this site.